Attitudes of teachers to implementation of mobile applications in teaching grammar

dc.contributor.authorAiganatova, Akzira
dc.contributor.editorZorkaya, Nur
dc.contributor.editorMarangoz, Merve
dc.contributor.editorTezel, Zeynep Ece
dc.date.accessioned2024-07-12T21:25:14Z
dc.date.available2024-07-12T21:25:14Z
dc.date.issued2015en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractln this paper. lwrite on implementation of grammar assisted mobile learning. This paper studies how mobile phone can create a better environment for language learning. We are future teachers of foreign languages, the most important aim for us as a teacher to motivate and inspire our students. Personally, I am interested in new methods of teaching English language. This year l started to write the research about teaching with new technologies, to be specific lam writing about Mobile Assisted Language Learning. My topic is "lmplementation of grammar mobile applications at lntermediate level".en_US
dc.description.abstractBu çalışmam dilbilgisi öğreniminde mobil uygulamaların kullanılması hakkındadır. Bu çalışma, cep telefonlarının dil öğrenimi için ne kadar mükemmel bir öğrenme ortamı olduğu ile ilgilidir. Geleceğin yabancı dil öğretmenleri olarak bizim en önemli amacımız, öğrencilerimizi motive edebilmek ve harekete geçirmektir. İngilizce dil öğretimindeki yeni yöntemler kişisel ilgi alanıma girmektedir. Bu yıl yeni teknolojiler hakkında bir araştırma yapmaya başladım. Özel olarak çaIışmam, Cep Telefonu Destekli Dil Öğrenimi ile ilgilidir. Benim ko- num 'Orta düzeyde mobil dilbilgisi uygulamalarının kullanılması'dır.en_US
dc.identifier.citationAiganatova, A. (2015). Attitudes of teachers to implementation of mobile applications in teaching grammar. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (57-58 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage58en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-70-3
dc.identifier.startpage57en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5705
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2015 İstanbul International Education Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06790
dc.subjectMALLen_US
dc.subjectMobile assisted language learningen_US
dc.subjectGrammaren_US
dc.subjectMobile applicationsen_US
dc.subjectCep telefonu destekli dil öğrenimien_US
dc.subjectDilbilgisien_US
dc.subjectMobil uygulamalaren_US
dc.titleAttitudes of teachers to implementation of mobile applications in teaching grammaren_US
dc.title.alternativeDilbilgisi öğretiminde mobil uygulamaların kullanılmasına yönelik öğretmen tutumlarıen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar