Representation of women in international women's day commercials

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Throughout the history, with religion, politics and other elements people started to have a perception of men being stronger than women and in time gender roles have appeared. Because of this, women had to search for equality in many areas. As a result of that, lnternational Women's Day was formed. ln 21d Century with technological progress, media has a big effect on our lives today. And commerciaIs are a big part ot the media and what we see on television.
Tarih boyunca, din, politika ve diğer etkenlerle birlikte insanlarda erkeklerin kadınlardan daha güçlü olduğu algısı oluşmaya başladı ve zamanla cinsiyet rolleri ortaya çıktı. Bu sebeple kadınlar birçok alanda eşitlik arayışına girdiler. Bunun sonucunda ise Uluslararası Kadınlar Günü oluşmuş oldu. Yıllardır gelişen teknoloji ile birlikte, şu anda içinde bulunduğumuz 21. yüzyılda medyanın hayatımızda çok büyük bir etkisi vardır. Reklamlar ise televizyonda ne gördüğümüzün ve medyanın büyük bir parçasını oluşturmakladır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Women's day, Special days, Media, Kadınlar günü, Özel günler, Medya

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Akdoğan, E. (2018). Representation of women in international women's day commercials. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (88-89 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.