Representation of women in international women's day commercials
Küçük Resim Yok
Tarih
2018
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Throughout the history, with religion, politics and other elements people started to have a perception of men being stronger than women and in time gender roles have appeared. Because of this, women had to search for equality in many areas. As a result of that, lnternational Women's Day was formed. ln 21d Century with technological progress, media has a big effect on our lives today. And commerciaIs are a big part ot the media and what we see on television.
Tarih boyunca, din, politika ve diğer etkenlerle birlikte insanlarda erkeklerin kadınlardan daha güçlü olduğu algısı oluşmaya başladı ve zamanla cinsiyet rolleri ortaya çıktı. Bu sebeple kadınlar birçok alanda eşitlik arayışına girdiler. Bunun sonucunda ise Uluslararası Kadınlar Günü oluşmuş oldu. Yıllardır gelişen teknoloji ile birlikte, şu anda içinde bulunduğumuz 21. yüzyılda medyanın hayatımızda çok büyük bir etkisi vardır. Reklamlar ise televizyonda ne gördüğümüzün ve medyanın büyük bir parçasını oluşturmakladır.
Tarih boyunca, din, politika ve diğer etkenlerle birlikte insanlarda erkeklerin kadınlardan daha güçlü olduğu algısı oluşmaya başladı ve zamanla cinsiyet rolleri ortaya çıktı. Bu sebeple kadınlar birçok alanda eşitlik arayışına girdiler. Bunun sonucunda ise Uluslararası Kadınlar Günü oluşmuş oldu. Yıllardır gelişen teknoloji ile birlikte, şu anda içinde bulunduğumuz 21. yüzyılda medyanın hayatımızda çok büyük bir etkisi vardır. Reklamlar ise televizyonda ne gördüğümüzün ve medyanın büyük bir parçasını oluşturmakladır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Women's day, Special days, Media, Kadınlar günü, Özel günler, Medya
Kaynak
2018 İstanbul International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Akdoğan, E. (2018). Representation of women in international women's day commercials. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (88-89 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.