Vocabulary acquisition strategies for English as second language learners

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Vocabulary acquisition is an integral part of effective language learning. Being one of the pillars of reading comprehension, it depends upon |he meaning that |he reader gives to words, lnitially vocabulary is much more significant than grammar and sentences' structure. A solid base of vocabulary is an inevitable factor for fruitful communication. Therefore, it is indispensable to highly esteem this important aspect of language. ln my presentation. l would pleasantly strive to present an even more peculiar topic which is "Vocabulary Acquisition Strategies for English as Second Language Learners"...
Okuma anlamanın temel unsurlarından biri olarak. sözcük edinimi etkin dil öğrenimin bütüncül bir parçasıdır. Okuduğunu anlama okuyucunun sözcüklere verdiği anlamlara dayanır. Sözcük dağarcığı dilbilgisi kuralları ve cümle yapısından çok daha önemlidir. Nitelikli bir sözcük dağarcığına sahip olunması etkin bir iletişimin kaçınılmaz faktörüdür. 8u nedenle. sözcük edinimi dilin yok sayılamayacak önemli bir parçasıdır, Bu sunumda, lngilizceyi ikinci dil olarak öğrenenlerin sözcük edınim stratejileri"ne değineceğim. lngilizceyi ikinci dil olarak öğrenenleri için kalıcı bir biçimde sözcüklerin köklerinin öğrenilmesi oldukça zordur...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Language education, Vocabulary acquisition, Dil eğitimi, Sözcük kazanımı, English lessons, İngilizce dersleri

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Jashari, S. (2014). Vocabulary acquisition strategies for English as second language learners. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (64-65 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.