Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırmada erken çocukluk döneminde uygulanan matematik eğitiminin etkinliklere ayrılan zaman, kullanılan materyaller, fiziksel ortam, etkinlik türleri ve içerik gibi çeşitli değişkenler açısından gözlem yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Erken çocukluk döneminde gelişen erken matematik becerileri bireylerin ilerleyen yıllarda okul başarılarını belirleyen en önemli beceriler arasında yer almaktadır. Bu nedenle erken çocukluk döneminde sağlanan matematiksel deneyimlerin yeterli ve nitelikli olması oldukça önemlidir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi, Erken çocukluk, Matematik, Etkinlik, Gözlem
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Taş, S., Yalçınkaya, E., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.