Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırmada erken çocukluk döneminde uygulanan matematik eğitiminin etkinliklere ayrılan zaman, kullanılan materyaller, fiziksel ortam, etkinlik türleri ve içerik gibi çeşitli değişkenler açısından gözlem yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Erken çocukluk döneminde gelişen erken matematik becerileri bireylerin ilerleyen yıllarda okul başarılarını belirleyen en önemli beceriler arasında yer almaktadır. Bu nedenle erken çocukluk döneminde sağlanan matematiksel deneyimlerin yeterli ve nitelikli olması oldukça önemlidir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi, Erken çocukluk, Matematik, Etkinlik, Gözlem

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Taş, S., Yalçınkaya, E., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.