Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme

dc.contributor.authorTaş, Semanur
dc.contributor.authorYalçınkaya, Ebrar
dc.contributor.authorVeziroğlu, Çelik, Mefharet
dc.date.accessioned2024-07-12T20:31:59Z
dc.date.available2024-07-12T20:31:59Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu araştırmada erken çocukluk döneminde uygulanan matematik eğitiminin etkinliklere ayrılan zaman, kullanılan materyaller, fiziksel ortam, etkinlik türleri ve içerik gibi çeşitli değişkenler açısından gözlem yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Erken çocukluk döneminde gelişen erken matematik becerileri bireylerin ilerleyen yıllarda okul başarılarını belirleyen en önemli beceriler arasında yer almaktadır. Bu nedenle erken çocukluk döneminde sağlanan matematiksel deneyimlerin yeterli ve nitelikli olması oldukça önemlidir.en_US
dc.identifier.citationTaş, S., Yalçınkaya, E., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir inceleme. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/661
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06131
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectErken çocukluken_US
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectEtkinliken_US
dc.subjectGözlemen_US
dc.titleErken çocukluk döneminde matematik eğitimi: öğretmen uygulamalarına yönelik bir incelemeen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar