'#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili

Küçük Resim Yok

Tarih

2020

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

COVID-19 salgınının dört bir yanı sardığı günlerde salgının izleri, markaların mesajlarına da yansıdı. Hangi çağda, hangi şartta olursak olalım tıbbın yanında neredeyse onun kadar etkili olan da sözün iyileştirici gücüdür. İşte pandemi sürecinde de markalar el birliğiyle sözün bu gücünü reklamlarında kullandılar.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Covid-19, Pandemi, Reklamlar, Reklam dili, Sosyal mesafe mesajı

Kaynak

#EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejileri

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ülger, G. (2020). '#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili. Çiçek, M. (ed.). #EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejileri. İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.