'#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili
Küçük Resim Yok
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
COVID-19 salgınının dört bir yanı sardığı günlerde salgının izleri, markaların mesajlarına da yansıdı. Hangi çağda, hangi şartta olursak olalım tıbbın yanında neredeyse onun kadar etkili olan da sözün iyileştirici gücüdür. İşte pandemi sürecinde de markalar el birliğiyle sözün bu gücünü reklamlarında kullandılar.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Covid-19, Pandemi, Reklamlar, Reklam dili, Sosyal mesafe mesajı
Kaynak
#EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejileri
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ülger, G. (2020). '#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili. Çiçek, M. (ed.). #EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejileri. İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.