'#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili

dc.contributor.authorÜlger, Gürdal
dc.contributor.editorÇiçek, Meltem
dc.contributor.otherKarasar, Şahin
dc.date.accessioned2024-07-12T21:18:54Z
dc.date.available2024-07-12T21:18:54Z
dc.date.issued2020en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.description.abstractCOVID-19 salgınının dört bir yanı sardığı günlerde salgının izleri, markaların mesajlarına da yansıdı. Hangi çağda, hangi şartta olursak olalım tıbbın yanında neredeyse onun kadar etkili olan da sözün iyileştirici gücüdür. İşte pandemi sürecinde de markalar el birliğiyle sözün bu gücünü reklamlarında kullandılar.en_US
dc.identifier.citationÜlger, G. (2020). '#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dili. Çiçek, M. (ed.). #EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejileri. İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.en_US
dc.identifier.isbn978-605-2314-36-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5021
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof#EvdeKal Covid-19 Günlerinde Sağlık ve Eğitim Stratejilerien_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapta Bölümen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY05447
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectPandemien_US
dc.subjectReklamlaren_US
dc.subjectReklam dilien_US
dc.subjectSosyal mesafe mesajıen_US
dc.title'#İyileşeceğiz': reklamlarda pandeminin dilien_US
dc.typeBook Part
dspace.entity.typePublication

Dosyalar