İş zekâsı ve sosyal medya uygulamaları

dc.contributor.authorDursun, Tolga
dc.contributor.authorKaya, Seher
dc.date.accessioned2024-07-12T20:52:30Z
dc.date.available2024-07-12T20:52:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.departmentFakülteler,İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.description.abstractGünümüzde teknolojik gelişmeler ve küreselleşme kurumları pozitif yönde etkilerken, bilgi ve bilginin kullanım süreçlerini daha karmaşık hale getirmiştir. Bu karmaşıklığın tam ortasında iş zekası yazılımları kurumların karar verme aşamasında ihtiyaç duydukları bilgiyi ortaya çıkaran ve böylece karar verme sürecine katkı yapan uygulamalar olarak gelişim göstermiştir. Bu nedenle, bir iş zekası çalışmasında kullanışlılık, performans, doğruluk ve raporlama en önemli faktörlerdir. İlerleyen teknoloji ve gelişmeler sonucunda bir diğer ihtiyaç sosyal medya ve uygulamaları olarak ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyaç sosyal medya üzerinden pazarlama, uygulama kullanımı ve gündelik yaşamın bir parçası olmayı gerektirmektedir.en_US
dc.description.abstractToday, technolojical improvement and globalization positively affects institutions, knowledge and use of knowledge has become more complex process. In the midst of this complexity, business intelligence software contributes institutions’ they need in the decision-making support processes and thus show the development of software applications required while making decisions, from data. Therefore, any business intelligence studies always as it must enable useful, performance, accuracy processing, these are the most important factors in the BI. As a result of advancing technology and development it has emerged as a need for social media and other applications. This needs through social media marketing and use of the application requires to be a part of everyday life.en_US
dc.identifier.citationDursun, T. ve Kaya, S. (2015). İş zekâsı ve sosyal medya uygulamaları / Business intelligence and social media applications. Ekonomik, Toplumsal ve Siyasi Analiz Dergisi. II (6), s. 174-198.en_US
dc.identifier.endpage198en_US
dc.identifier.issn1303-0496
dc.identifier.issue6en_US
dc.identifier.startpage174en_US
dc.identifier.urihttp://analiz.maltepe.edu.tr/sites/default/files/Ekonomik%20Toplumsal%20Siyasal%20Analiz%206.%20Say%C4%B1s%C4%B1.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/2588
dc.identifier.volumeIIen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEkonomik, Toplumsal ve Siyasi Analiz Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Editör Denetimli Degide Makaleen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY00758
dc.subjectİş Zekasıen_US
dc.subjectKarar Destek Sistemlerien_US
dc.subjectİş Zekası Uygulamalarıen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectWeb 2.0en_US
dc.subjectSosyal Medya Uygulamalarıen_US
dc.subjectDijital Medyaen_US
dc.subjectBusiness Intelligenceen_US
dc.subjectDecision Support Systemsen_US
dc.subjectBusiness Intelligence Applicationsen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectWeb 2.0en_US
dc.subjectSocial Media Applicationsen_US
dc.subjectDigital Mediaen_US
dc.titleİş zekâsı ve sosyal medya uygulamalarıen_US
dc.title.alternativeBusiness intelligence and social media applicationsen_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar