Farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesi

dc.contributor.authorÖztürkçe, Ayşe
dc.contributor.authorÖzbek, Erkan
dc.date.accessioned2024-07-12T20:35:14Z
dc.date.available2024-07-12T20:35:14Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractBu araştırmada farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi amaçlanmıştır. Betimsel tarama modelinde yürütülen bu araştırmada Reggio Emilia, Waldorf ve MEB bünyesindeki toplam 30 öğretmenle çalışılmıştıren_US
dc.identifier.citationÖztürkçe, A. ve Özbek, E. (2019). Farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/859
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06329
dc.subjectReggio Emiliaen_US
dc.subjectWaldorfen_US
dc.subjectProblem çözme becerisien_US
dc.titleFarklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar