Farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesi
dc.contributor.author | Öztürkçe, Ayşe | |
dc.contributor.author | Özbek, Erkan | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:35:14Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:35:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmada farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi amaçlanmıştır. Betimsel tarama modelinde yürütülen bu araştırmada Reggio Emilia, Waldorf ve MEB bünyesindeki toplam 30 öğretmenle çalışılmıştır | en_US |
dc.identifier.citation | Öztürkçe, A. ve Özbek, E. (2019). Farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/859 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06329 | |
dc.subject | Reggio Emilia | en_US |
dc.subject | Waldorf | en_US |
dc.subject | Problem çözme becerisi | en_US |
dc.title | Farklı yaklaşımları benimseyen öğretmenlerin problem çözme becerilerinin incelenmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |