Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması
Tarih
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Araştırmada anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi eğitim kurumlarına devam etmekte olan düşük sosyoekonomik grubundan 4-6 yaş çocuklarının sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramları iki aylık eğitimlerin sonunda ve kazanımların kalıcılığını sınamak amacı ile eğitimlerin bitiminden üç ay sonrasında karşılaştırılmıştır.
In the research social skills levels and self concepts of three groups of children between the ages 4 and 6 of low sosyoeconomic status are evaluated at the termination of the social skills training of a period of two months and also after three months to check the permanence of the acquired skills. One group received mother assisted, one group without mother assisted social skills training and the third group no training.