Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması

dc.contributor.advisorKaya Balkan, İdil
dc.contributor.authorUysal, Aylin
dc.date.accessioned2024-07-12T22:22:00Z
dc.date.available2024-07-12T22:22:00Z
dc.date.issued2014en_US
dc.date.submitted2014en_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Gelişim Psikolojisi Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractAraştırmada anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi eğitim kurumlarına devam etmekte olan düşük sosyoekonomik grubundan 4-6 yaş çocuklarının sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramları iki aylık eğitimlerin sonunda ve kazanımların kalıcılığını sınamak amacı ile eğitimlerin bitiminden üç ay sonrasında karşılaştırılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn the research social skills levels and self concepts of three groups of children between the ages 4 and 6 of low sosyoeconomic status are evaluated at the termination of the social skills training of a period of two months and also after three months to check the permanence of the acquired skills. One group received mother assisted, one group without mother assisted social skills training and the third group no training.en_US
dc.identifier.citationUysal, A. (2014). Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması / The comparison of social skills and self concepts of three groups of preschool children that received mother assisted, without mother assisted social skills training and no training. (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/10946
dc.institutionauthorUysal, Aylinen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKT0973en_US
dc.subjectBenliken_US
dc.subjectEbeveyn eğitimien_US
dc.subjectSosyal becerileren_US
dc.subjectSosyal beceri eğitimien_US
dc.subjectParent trainingen_US
dc.subjectSelf concepten_US
dc.subjectSocial skillsen_US
dc.subjectSocial skills trainingen_US
dc.titleAnne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılmasıen_US
dc.title.alternativeThe comparison of social skills and self concepts of three groups of preschool children that received mother assisted, without mother assisted social skills training and no trainingen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Dosyalar