Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması
dc.contributor.advisor | Kaya Balkan, İdil | |
dc.contributor.author | Uysal, Aylin | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T22:22:00Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T22:22:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.date.submitted | 2014 | en_US |
dc.department | Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Gelişim Psikolojisi Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.description.abstract | Araştırmada anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi eğitim kurumlarına devam etmekte olan düşük sosyoekonomik grubundan 4-6 yaş çocuklarının sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramları iki aylık eğitimlerin sonunda ve kazanımların kalıcılığını sınamak amacı ile eğitimlerin bitiminden üç ay sonrasında karşılaştırılmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | In the research social skills levels and self concepts of three groups of children between the ages 4 and 6 of low sosyoeconomic status are evaluated at the termination of the social skills training of a period of two months and also after three months to check the permanence of the acquired skills. One group received mother assisted, one group without mother assisted social skills training and the third group no training. | en_US |
dc.identifier.citation | Uysal, A. (2014). Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması / The comparison of social skills and self concepts of three groups of preschool children that received mother assisted, without mother assisted social skills training and no training. (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/10946 | |
dc.institutionauthor | Uysal, Aylin | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KT0973 | en_US |
dc.subject | Benlik | en_US |
dc.subject | Ebeveyn eğitimi | en_US |
dc.subject | Sosyal beceriler | en_US |
dc.subject | Sosyal beceri eğitimi | en_US |
dc.subject | Parent training | en_US |
dc.subject | Self concept | en_US |
dc.subject | Social skills | en_US |
dc.subject | Social skills training | en_US |
dc.title | Anne destekli, anne desteksiz sosyal beceri eğitimi alan ve almayan okul öncesi çocukların sosyal beceri düzeyleri ve benlik kavramlarının karşılaştırılması | en_US |
dc.title.alternative | The comparison of social skills and self concepts of three groups of preschool children that received mother assisted, without mother assisted social skills training and no training | en_US |
dc.type | Master Thesis | en_US |
dspace.entity.type | Publication |