What do prospective teachers know about school bullying and its handling?
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bullying is a multidimensional phenomenon infiltrating a|l aspects of our lives, in all ages and in all social and economic classes. The type of bullying that now dominates is school bullying and teachers wilI be called on to address it. The incidence has been increasing rapidly in recent years, making it imperative that the teacher, who plays a key roIe in addressing the phenomenon is suffıciently prepared with knowledge and strategies to handle it correctly or even prevent it.
Dayılanmak hayatımızın her döneminde her yaşta ve tüm sosyal ve ekonomik sınıflarda karşımıza çıkan çok boyutlu bir olgudur. Günümüzde daha çok okulda öğretmenlerin karşılaştığı dayılanmak turu görülmektedir. Bu tür dayılanmak son yıllarda artış göstermekte ve bu olguyla başa çıkmada anahtar rol oynayan öğretmenlerin yeterli bilgiye sahip olmasını ve onunla başa çıkma ya da önleyici stratejileri bilmesini zorunlu hale getirmektedir.
Dayılanmak hayatımızın her döneminde her yaşta ve tüm sosyal ve ekonomik sınıflarda karşımıza çıkan çok boyutlu bir olgudur. Günümüzde daha çok okulda öğretmenlerin karşılaştığı dayılanmak turu görülmektedir. Bu tür dayılanmak son yıllarda artış göstermekte ve bu olguyla başa çıkmada anahtar rol oynayan öğretmenlerin yeterli bilgiye sahip olmasını ve onunla başa çıkma ya da önleyici stratejileri bilmesini zorunlu hale getirmektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Bullying, Pre-service / prospective teachers, Attitude, Perceptions, Treatment, Dayılanmak, Öğretmen adayları, Tutum, Algı, Tedavi
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ntokou, C. (2015). What do prospective teachers know about school bullying and its handling?. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (11-12 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.