Students experiences of online games for vocabulary learning: a case study on vocabulary learning through dota online game

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Vocabulary is an important part in learning language. lt takes significant role in improving langauge ability. Unfortunately, learning vocabulary s one of the most common problem in language learning. lt is often perceived as boring by learners, especially for those who grew up in the digital era. However, various technologies can be utilized to facilitate learning. Using online games is one of facility for learning, especiaIly in language learning. Many students, especially in lndonesia, spend many hours to play online games, which are mostly in English. This qualitative research aims to examine the use of online games towards students' vocabulary development...
Kelime bilgisi bir dili öğrenme sürecinin önemli bir bölümünü oluşturmaktadır ve dil becerilerinin geliştirilmesinde önemli bir role sahiptir. Ne yazık ki, birçokları özellikle de dijital çağda büyümüş olanlar tarafından sıkıcı bir süreç olarak algılanmaktadır. Ancak, kimi teknolojiler öğrenmeyi kolaylaştırıcı bir araç olarak kullanılabilir. Çevrimiçi oyunlar öğrenme açısından, özellikle de dil öğrenimi açısından kolaylaştırıcı araçlardan birisidir. Özellikle Endonezya'da birçok öğrenci, çevrimiçi oyunlara saatler harcamaktadır ve bu oyunların çoğu da İngilizcedir. Bu nitel araştırmanın amacı, çevrimiçi oyunların öğrencilerin kelime bilgisi gelişimine olan katkısını saptamaktır. Araştırmanın verileri gözlem ve yapılandırılmış görüşmeler aracılığıyla elde edilmiştir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Foreign language learning, Online games and vocabulary, Online games, Yabancı dil öğrenimi, Çevrimiçi oyunlar ve kelime bilgisi, Çevrimiçi oyunlar

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Mukhlas, M. ve Fadhilah, E. (2017). Students experiences of online games for vocabulary learning: a case study on vocabulary learning through dota online game. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (47-48 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.