İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
T.C. Maltepe Üniversitesi
Access Rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Abstract
Hepimizin bildiği gibi hikâyeler, dikkati cezbetmede, ikna sürecinde ve ilham vermede olgulardan çok daha etkilidir. Markalama ve strateji alanlarında dünya çapında bir otorite olan yazar David Aaker, bu konuda bir adım daha atarak bizleri “imza hikâyeler" ile tanıştırıyor. Peki imza hikâye nedir? Yazara göre imza hikâye; ilgi çekici, özgün, markanın vizyonunu, müşteri ilişkilerini, kurumsal değerleri ve stratejiyi netleştiren ya da güçlendiren bir anlatıdır. Markalara görünürlük ve enerji kazandırır, çalışanları ve müşterileri ikna eder, onlara ilham verir. Elinizdeki kitap, kuruluşların, hikâye anlatımını stratejik iletişimlerine nasıl entegre edebileceğinin ve kendi alanlarına has imza hikâyeler yazarak nasıl daha görünür, başarılı ve kazançlı olabileceğinin sırlarını veriyor.
Description
Keywords
İmza hikaye, Hedef kitle, İkna, Marka, Enerji
Journal or Series
İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?
WoS Q Value
Scopus Q Value
Volume
Issue
Citation
Aaker, D. (2020). İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.