İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?

Küçük Resim Yok

Tarih

2020

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

T.C. Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Hepimizin bildiği gibi hikâyeler, dikkati cezbetmede, ikna sürecinde ve ilham vermede olgulardan çok daha etkilidir. Markalama ve strateji alanlarında dünya çapında bir otorite olan yazar David Aaker, bu konuda bir adım daha atarak bizleri “imza hikâyeler" ile tanıştırıyor. Peki imza hikâye nedir? Yazara göre imza hikâye; ilgi çekici, özgün, markanın vizyonunu, müşteri ilişkilerini, kurumsal değerleri ve stratejiyi netleştiren ya da güçlendiren bir anlatıdır. Markalara görünürlük ve enerji kazandırır, çalışanları ve müşterileri ikna eder, onlara ilham verir. Elinizdeki kitap, kuruluşların, hikâye anlatımını stratejik iletişimlerine nasıl entegre edebileceğinin ve kendi alanlarına has imza hikâyeler yazarak nasıl daha görünür, başarılı ve kazançlı olabileceğinin sırlarını veriyor.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

İmza hikaye, Hedef kitle, İkna, Marka, Enerji

Kaynak

İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Aaker, D. (2020). İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.