İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

T.C. Maltepe Üniversitesi

Access Rights

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Hepimizin bildiği gibi hikâyeler, dikkati cezbetmede, ikna sürecinde ve ilham vermede olgulardan çok daha etkilidir. Markalama ve strateji alanlarında dünya çapında bir otorite olan yazar David Aaker, bu konuda bir adım daha atarak bizleri “imza hikâyeler" ile tanıştırıyor. Peki imza hikâye nedir? Yazara göre imza hikâye; ilgi çekici, özgün, markanın vizyonunu, müşteri ilişkilerini, kurumsal değerleri ve stratejiyi netleştiren ya da güçlendiren bir anlatıdır. Markalara görünürlük ve enerji kazandırır, çalışanları ve müşterileri ikna eder, onlara ilham verir. Elinizdeki kitap, kuruluşların, hikâye anlatımını stratejik iletişimlerine nasıl entegre edebileceğinin ve kendi alanlarına has imza hikâyeler yazarak nasıl daha görünür, başarılı ve kazançlı olabileceğinin sırlarını veriyor.

Description

Keywords

İmza hikaye, Hedef kitle, İkna, Marka, Enerji

Journal or Series

İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?

WoS Q Value

Scopus Q Value

Volume

Issue

Citation

Aaker, D. (2020). İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.