İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?

dc.contributor.authorAaker, David
dc.contributor.editorAkman, Zeynep Hale
dc.contributor.otherKarasar, Şahin
dc.contributor.translatorGezer, Taner
dc.date.accessioned2024-07-12T21:16:10Z
dc.date.available2024-07-12T21:16:10Z
dc.date.issued2020en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Kitaplarıen_US
dc.description.abstractHepimizin bildiği gibi hikâyeler, dikkati cezbetmede, ikna sürecinde ve ilham vermede olgulardan çok daha etkilidir. Markalama ve strateji alanlarında dünya çapında bir otorite olan yazar David Aaker, bu konuda bir adım daha atarak bizleri “imza hikâyeler" ile tanıştırıyor. Peki imza hikâye nedir? Yazara göre imza hikâye; ilgi çekici, özgün, markanın vizyonunu, müşteri ilişkilerini, kurumsal değerleri ve stratejiyi netleştiren ya da güçlendiren bir anlatıdır. Markalara görünürlük ve enerji kazandırır, çalışanları ve müşterileri ikna eder, onlara ilham verir. Elinizdeki kitap, kuruluşların, hikâye anlatımını stratejik iletişimlerine nasıl entegre edebileceğinin ve kendi alanlarına has imza hikâyeler yazarak nasıl daha görünür, başarılı ve kazançlı olabileceğinin sırlarını veriyor.en_US
dc.identifier.citationAaker, D. (2020). İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.en_US
dc.identifier.isbn978-605-2314-31-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/4754
dc.language.isotren_US
dc.publisherT.C. Maltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofİmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?en_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY05276
dc.subjectİmza hikayeen_US
dc.subjectHedef kitleen_US
dc.subjectİknaen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectEnerjien_US
dc.titleİmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?en_US
dc.typeBook
dspace.entity.typePublication

Dosyalar