The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This abstract contains the argument that teachers ought to critically refIect on the potential hidden effects of teaching on students' possibilities of being and knowing, i,e. the ontological and epistemological effects, especially regarding the use of particular models or approaches in teaching.
Bu özet ontolojik ve epistomolojik etkileri gibi öğrencilerin var olma ve bilme ihtimallerinin de öğretmeye gizli bir potansiyel etkisinin olduğunu ve bunu öğretmenlerin eleştirel bir biçimde yansıtması gerekliliğine ilişkin tartışmayı içermektedir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Teaching approaches, Models, Students, Öğretim yaklaşımları, Modeller, Öğrenciler

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Wejse, M. ve Mejlstrup, N. (2015). The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (40-42 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.