The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This abstract contains the argument that teachers ought to critically refIect on the potential hidden effects of teaching on students' possibilities of being and knowing, i,e. the ontological and epistemological effects, especially regarding the use of particular models or approaches in teaching.
Bu özet ontolojik ve epistomolojik etkileri gibi öğrencilerin var olma ve bilme ihtimallerinin de öğretmeye gizli bir potansiyel etkisinin olduğunu ve bunu öğretmenlerin eleştirel bir biçimde yansıtması gerekliliğine ilişkin tartışmayı içermektedir.
Bu özet ontolojik ve epistomolojik etkileri gibi öğrencilerin var olma ve bilme ihtimallerinin de öğretmeye gizli bir potansiyel etkisinin olduğunu ve bunu öğretmenlerin eleştirel bir biçimde yansıtması gerekliliğine ilişkin tartışmayı içermektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Teaching approaches, Models, Students, Öğretim yaklaşımları, Modeller, Öğrenciler
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Wejse, M. ve Mejlstrup, N. (2015). The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (40-42 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.