The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models

dc.contributor.authorWejse, Mathias
dc.contributor.authorMejlstrup, Nynne
dc.contributor.editorZorkaya, Nur
dc.contributor.editorMarangoz, Merve
dc.contributor.editorTezel, Zeynep Ece
dc.date.accessioned2024-07-12T21:25:11Z
dc.date.available2024-07-12T21:25:11Z
dc.date.issued2015en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThis abstract contains the argument that teachers ought to critically refIect on the potential hidden effects of teaching on students' possibilities of being and knowing, i,e. the ontological and epistemological effects, especially regarding the use of particular models or approaches in teaching.en_US
dc.description.abstractBu özet ontolojik ve epistomolojik etkileri gibi öğrencilerin var olma ve bilme ihtimallerinin de öğretmeye gizli bir potansiyel etkisinin olduğunu ve bunu öğretmenlerin eleştirel bir biçimde yansıtması gerekliliğine ilişkin tartışmayı içermektedir.en_US
dc.identifier.citationWejse, M. ve Mejlstrup, N. (2015). The hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and models. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (40-42 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage42en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-70-3
dc.identifier.startpage40en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5697
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2015 İstanbul International Education Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06782
dc.subjectTeaching approachesen_US
dc.subjectModelsen_US
dc.subjectStudentsen_US
dc.subjectÖğretim yaklaşımlarıen_US
dc.subjectModelleren_US
dc.subjectÖğrencileren_US
dc.titleThe hidden onto-epistemological effects of teaching approaches and modelsen_US
dc.title.alternativeÖğrenme modelleri ve yaklaşımları üzerine gizli epistemolojik etkileren_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar