Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları

dc.contributor.authorKırkağaç, Çağla
dc.contributor.authorErdem, Nesibe
dc.contributor.authorSaral, Öznur
dc.contributor.authorSoypaçacı, Şeyma
dc.contributor.authorYıldırım, Tuğba Nur
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:37Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:37Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Okul öncesi dönem de birçok nedene bağlı olarak çocuklar da problem davranışlar meydana gelmektedir. Problem davranışların bir kısmı gelişim sürecinin parçası olmak ile birlikte gelişim süreci sonrasında da sıklıkla devam ediyorsa problem olarak değerlendirilmektedir. Çocuğun sosyal ve duygusal gelişim sürecinin sağlıklı gerçekleşmesinde ailenin yanı sıra öğretmen ve öğretmenin problem karşısında kullandığı yöntemler de bir etkendir. Bu araştırma amacı okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemi gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarını incelemektir.en_US
dc.identifier.citationKırkağaç, Ç., Erdem, N., Saral, Ö., Soypaçacı, Ş. ve Yıldırım, T. N. (2019). Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/765
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06235
dc.subjectUyumen_US
dc.subjectDavranış problemien_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectOkul öncesinde uyum ve davranış problemlerien_US
dc.titleOkul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarıen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar