Capturing the values of digital in financial inclusion

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Digital and analytics are the new battlefields. Financial services are the essence of an economy, appointing households and businesses alike to free, invest, and protecl themselves against exposure The idea of this paper is to provide background to financial services and their importance in driving financial inclusion. While there have been important improvements, we are still very much at the start of the story with many countries still to present such services, and far more yet to see them attain significant scale. Not only does digital increase levels of customer engagement, it also opens up approaches for the monetisation of new services, These innovative services serve to create a creater customer experience, one that the customer is willing to pay for. Banks represent an excellent opportunity to lower costs. attract and retain customers and deepen relationships. They also present an opportunity to build and explore new customer value propositions and business models at relatively low cost/risk, which on the one hand can lead to exciting growth potential.
Dijital ve analitik yeni savaş alanlarıdır. Finansal hizmetler hane halkı ve işyerlerinin serbestisi ve finansal açıdan gelen etkilere karşı koruması ve yatırım yapılması bakımından ekonominin özüdür. Bu yazının ana fikri, finansal hizmetlerin arka planını ve finansal erişim konusundaki önemi ortaya koymaktır. Dünyada önemli gelişmeler olmakla birlikte hikayenin başında olan pek çok ülke bulunmakla birlikte bu hizmetleri sunacak ve daha da önemlisi ölçek elde ettikleri henüz görülmemektedir. Dijital müşteri katılım düzeylerini arttırmakla kalmaz aynı zamanda yeni hizmetlerden para kazanma yaklaşımlarını da getirir. Bu yenilikçi hizmetler, müşterinin ödemek istediği rakamlarda daha büyük bir müşteri deneyimi yaratmaya hizmet eder. Bankalar, açısından maliyetleri düşürmek, müşterileri cezbetmek ve korumak ve ilişkileri derinleştirmek için mükemmel bir fırsattır. Ayrıca bir yandan heyecan verici bir büyüme potansiyeline yol açabilecek nispeten düşük maliyet/ risk ile yeni müşteri değeri önermelerini ve iş modellerini oluşturmak ve keşfetmek için bir fırsat sunmaktadır,

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kaynak

International Business and Management Student Congress 2017

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Metaliaj, E. (2017). Capturing the values of digital in financial inclusion / Finansal erişim açısından dijital değerin irdelenmesi. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Students Congress 2017. s. 7-8.