Towards enhancing student's engagement in EFL learning: caring teachers
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Accordingly, the purpose of this research study is to determine the effect of healthy teacher-student relationships as a stimulating factor to student engagement. Specifically, the desire is to see if students' affective reactions lead to cognitive shifts, i.e., if student's engagement in the learning process is increased while having a caring teacher. lt also attempts to investigate the following research questions: What role do positive emotions play in students' academic engagement? What are the sources of positive emotions in classroom instructlon? The findings will be discussed in relation to the psycho-pedagogical outcomes in EFL context.
Bu araştırmanın amacı öğrenci katılımında uyarıcı bir faktör olarak sağlıklı öğretmen-öğrenci ilişkisinin etkisini belirlemektir. Ayrıca bu araştırmada şu sorulara cevap aranmaktadır: Öğrencilerin akademik katılımlarında pozitif duyguların rolleri nelerdir? Derste pozitif duyguların kaynakları neIerdir? Elde edilen bulgular yabancı dil olarak İngilizce öğrenimi bağlamındaki psiko-pedagolik çıktılar ile ilgili olarak tartışılacaktır.
Bu araştırmanın amacı öğrenci katılımında uyarıcı bir faktör olarak sağlıklı öğretmen-öğrenci ilişkisinin etkisini belirlemektir. Ayrıca bu araştırmada şu sorulara cevap aranmaktadır: Öğrencilerin akademik katılımlarında pozitif duyguların rolleri nelerdir? Derste pozitif duyguların kaynakları neIerdir? Elde edilen bulgular yabancı dil olarak İngilizce öğrenimi bağlamındaki psiko-pedagolik çıktılar ile ilgili olarak tartışılacaktır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Affective needs, Student engagement, Healthy teacher-student relationships, Caring teacher, Duyuşsal ihtiyaçlar, Öğrenci katılımı, Sağlıklı öğretmen-öğrenci ilişkisi, Sevecen öğretmenIer
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Berrahoui, H. (2015). Towards enhancing student's engagement in EFL learning: caring teachers. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (53-54 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.