Mediating between efl teaching and technology: an interdisciplinary approach

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

English is the major language of international communication. Teaching and learning English as an international language provides an accessible overview of this increasingly important field. ln the field of foreign language learning and the growing need for learner autonomy, technological innovation has long been recognized as one of the key factors that determine second language achievement and attainment. Present-day technology holds the promise and potential for offering ways in which teachers can help students to improve their oral and listening skills and to sustain the long and usually laborious journey of acquiring a foreign language. Hence, the present research paper endeavours to explore current uses of technology, mainly the integration of computers as teaching aids which aim at facilitating the teaching and assessment of the English language among first year students at Naama University -Algeria-...
İngilizce, uluslararası iletişimin anadiIidir. Uluslararası bir dil olarak İngilizceyi öğretmek ve öğrenmek giderek önemi artan bu uluslararası iletişim alanına bir genel bakış sağlar. Yabancı dil öğrenimi ve öğrenen özerkliği için gelişim ihtiyaçları alanlarında teknolojik yenilik. ikinci dil becerisini ve başarısını belirleyen önemli faktörlerden biri olarak tanınmıştır. Günümüz teknolojisi: öğretmenlerin, öğrencilerin konuşma ve dinleme becerilerini geliştirmekte yardımcı olabileceği ve uzun ve zahmetli dil edinimi sürecini devam ettirebileceği önermelerin olduğu sözünü verir. Bu bildiri, teknolojinin günümüz kullanımını araştırma gayretindedir, özellikle bilgisayarların öğrenme aracı olarak kullanılması konusunda. Bilgisayar kullanımının, Cezayir Naama Üniversitesi 1. sınıf öğrencileri arasında İngilizce öğretimi ve ölçümünü kolaylaştırdığını göstermek de bu bildirinin amaçları arasındadır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Language learning, Language education and technology, English language teaching, Dil öğrenimi, Dil eğitimi ve teknoloji, İngilizce dil öğretimi

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Bagui, H. (2017). Mediating between efl teaching and technology: an interdisciplinary approach. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (23-24 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.