Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırmanın amacı erken çocukluk döneminde matematik öğrenimi ve oyun arasında nasıl bir ilişki olduğuna dair ebeveyn görüşlerinin belirlenmesidir. Çocuklar oyun aracılığıyla çevrelerindeki dünyayı keşfederler. Bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimi oyunlar aracılığıyla desteklenir. Bu süreçte ebeveynlerin çocukların öğrenme sürecine ilişkin doğru bilgilere sahip olması ve onların gelişimsel olarak uygun öğrenme deneyimlerinde bulunmalarını teşvik etmeleri gerekmektedir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Erken çocukluk, Okul öncesi, Oyun, Matematik, Ebeveyn

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Er, A. N., Tolunay, B. A., Ekşi, N., Arka, S., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.