Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırmanın amacı erken çocukluk döneminde matematik öğrenimi ve oyun arasında nasıl bir ilişki olduğuna dair ebeveyn görüşlerinin belirlenmesidir. Çocuklar oyun aracılığıyla çevrelerindeki dünyayı keşfederler. Bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimi oyunlar aracılığıyla desteklenir. Bu süreçte ebeveynlerin çocukların öğrenme sürecine ilişkin doğru bilgilere sahip olması ve onların gelişimsel olarak uygun öğrenme deneyimlerinde bulunmalarını teşvik etmeleri gerekmektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Erken çocukluk, Okul öncesi, Oyun, Matematik, Ebeveyn
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Er, A. N., Tolunay, B. A., Ekşi, N., Arka, S., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.