Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi

dc.contributor.authorEr, Aslıhan Nur
dc.contributor.authorTolunay, Büşra Ayşe
dc.contributor.authorEkşi, Nisa
dc.contributor.authorArka, Sümbül
dc.contributor.authorVeziroğlu Çelik, Mefharet
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:24Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:24Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu araştırmanın amacı erken çocukluk döneminde matematik öğrenimi ve oyun arasında nasıl bir ilişki olduğuna dair ebeveyn görüşlerinin belirlenmesidir. Çocuklar oyun aracılığıyla çevrelerindeki dünyayı keşfederler. Bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimi oyunlar aracılığıyla desteklenir. Bu süreçte ebeveynlerin çocukların öğrenme sürecine ilişkin doğru bilgilere sahip olması ve onların gelişimsel olarak uygun öğrenme deneyimlerinde bulunmalarını teşvik etmeleri gerekmektedir.en_US
dc.identifier.citationEr, A. N., Tolunay, B. A., Ekşi, N., Arka, S., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/718
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06188
dc.subjectErken çocukluken_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectOyunen_US
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectEbeveynen_US
dc.titleErken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar