Sınıf öğretmeni adayları ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretmenlerinden beklentileri

dc.contributor.authorAkgök, Tuğba
dc.contributor.authorÇelik, Tuğçe Gökcem
dc.contributor.authorYürük, Melek
dc.contributor.authorCabi, Emine
dc.date.accessioned2024-07-12T20:33:00Z
dc.date.available2024-07-12T20:33:00Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Okul öncesi dönemden ilkokula geçiş süreci; çocuk, aile ve öğretmen açısından eğitimde önemli bir basamaktır. Okul öncesi eğitim döneminde tüm gelişim alanlarını tamamlamış olan çocukların, İlköğretime daha uyumlu ve bu süreçte desteklenmiş olarak hazır bulunmaları beklenmektedir. Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin deneyim süreçleri dikkate alınarak okul öncesi öğretmenlerine ilişkin beklentilerine ilişkin görüşleri analiz edilerek, okul öncesi eğitim ile sınıf öğretmenleri arasındaki bağın güçlendirilmesine yönelik önerilerde bulunmaktır.en_US
dc.identifier.citationAkgök, T., Çelik, T. G., Yürük, M., Cabi, E. (2019). Sınıf öğretmeni adayları ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretmenlerinden beklentileri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/817
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06287
dc.subjectOkul öncesi öğretmenlerien_US
dc.subjectSınıf öğretmenlerien_US
dc.subjectİlkokula hazırlıken_US
dc.titleSınıf öğretmeni adayları ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretmenlerinden beklentilerien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar