Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşleri
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırma okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği öğrenim gören üçüncü ve dördüncü sınıf öğretmen adaylarıyla gerçekleşmiştir. Araştırma nitel araştırma yöntemi benimsenerek yapılmış veriler görüşme formu ile toplanmıştır. Verilerin analizindeiçerik analizi yapılarak, öğretmen adaylarının düşünceleri kategorilere dönüştürülmüştür.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul deneyimi, Nitel araştırma, İçerik analizi
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kazancı, B., Coşan, M. N. ve Şanlı, N. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.