Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşleri

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu araştırma okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yöntem: Araştırma 2018-2019 eğitim öğretim yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği öğrenim gören üçüncü ve dördüncü sınıf öğretmen adaylarıyla gerçekleşmiştir. Araştırma nitel araştırma yöntemi benimsenerek yapılmış veriler görüşme formu ile toplanmıştır. Verilerin analizindeiçerik analizi yapılarak, öğretmen adaylarının düşünceleri kategorilere dönüştürülmüştür.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul deneyimi, Nitel araştırma, İçerik analizi

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kazancı, B., Coşan, M. N. ve Şanlı, N. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi dersi hakkında görüşleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.