Students as the University's brand ambassadors

Küçük Resim Yok

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

lncreasing competition between Universities show the need to understand and develop strong position in global world. ln this case higher education is extremely growing and high competition market. This research's aim is to identify tools to build advantages for attract students, academics and employers. ln our research we based on Aaker Model (David A. Aaker) which views brand equity as a combination of brand awareness, brand loyalty and brand associahons.
Üniversiteler arasındaki rekabetin artması, küresel dünyadaki güçlü reklam alanının anlaşılması ve geliştirilmesi ihtiyacını göstermektedir. Bu durumda, yüksek öğretim aşırı derecede büyüyen bir rekabet piyasasıdır. Bu araştırmanın amacı öğrencileri, akademisyenleri ve işverenleri cezbetmek için avantajlar yaratacak araçları tanımlamaktır. Araştırmamızda marka değerini: marka bilincinin, marka sadakatinin ve marka çağrışımının kombinasyonu olarak gören Aaker Modeli'ni temel aldık. Ayrıca, çalışmamız geliştirilirken, "Üniversite Markalaştırması', "Marka Kişiselleştirmesi' ve "Marka Savunuculuğu' araştırmalarına da dayanıldı.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

University, Students, Rivalry, Brandig, Üniversite, Öğrenciler, Rekabet, Markalaşma

Kaynak

2018 İstanbul International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Andreev, A. (2018). Students as the University's brand ambassadors. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (82-83 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.