Students as the University's brand ambassadors

dc.contributor.authorAndreev, Andrei
dc.contributor.editorÖztopcu, Aslı
dc.contributor.editorBozok, Mehmet
dc.contributor.editorÇetin, Şahin
dc.date.accessioned2024-07-12T21:30:54Z
dc.date.available2024-07-12T21:30:54Z
dc.date.issued2018en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractlncreasing competition between Universities show the need to understand and develop strong position in global world. ln this case higher education is extremely growing and high competition market. This research's aim is to identify tools to build advantages for attract students, academics and employers. ln our research we based on Aaker Model (David A. Aaker) which views brand equity as a combination of brand awareness, brand loyalty and brand associahons.en_US
dc.description.abstractÜniversiteler arasındaki rekabetin artması, küresel dünyadaki güçlü reklam alanının anlaşılması ve geliştirilmesi ihtiyacını göstermektedir. Bu durumda, yüksek öğretim aşırı derecede büyüyen bir rekabet piyasasıdır. Bu araştırmanın amacı öğrencileri, akademisyenleri ve işverenleri cezbetmek için avantajlar yaratacak araçları tanımlamaktır. Araştırmamızda marka değerini: marka bilincinin, marka sadakatinin ve marka çağrışımının kombinasyonu olarak gören Aaker Modeli'ni temel aldık. Ayrıca, çalışmamız geliştirilirken, "Üniversite Markalaştırması', "Marka Kişiselleştirmesi' ve "Marka Savunuculuğu' araştırmalarına da dayanıldı.en_US
dc.identifier.citationAndreev, A. (2018). Students as the University's brand ambassadors. Öztopcu, A., Bozok, M. ve Çetin, Ş. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (82-83 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage83en_US
dc.identifier.isbn9.78605E+12
dc.identifier.startpage82en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6168
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2018 İstanbul International Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY07122
dc.subjectUniversityen_US
dc.subjectStudentsen_US
dc.subjectRivalryen_US
dc.subjectBrandigen_US
dc.subjectÜniversiteen_US
dc.subjectÖğrencileren_US
dc.subjectRekabeten_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.titleStudents as the University's brand ambassadorsen_US
dc.title.alternativeÜniversitenin marka elçileri olarak öğrencileren_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar