Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi

dc.contributor.authorYılmaz, Ayyüce
dc.contributor.authorAvcı, Fatma
dc.contributor.authorŞahin, Elif
dc.contributor.authorKör, Lale
dc.contributor.authorTutar, Semanur
dc.date.accessioned2024-07-12T20:35:16Z
dc.date.available2024-07-12T20:35:16Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çocukların daha aktif oldukları yaparak yaşayarak deneyimledikleri etkinlikleri daha etkili bir şekilde uygulamalarını amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Çocukların gelişim özelliklerine uygun, katılımlarını arttıracak etkinlikler tasarlamak oldukça önemlidir. Çocukların etkinlik süreçlerine daha aktif bir şekilde katılmalarını ve duyu organları ile somut bir şekilde kavram ve becerileri deneyimlemelerini sağlayan etkinlikler tasarlamak öğretmen adayları için önemli bir deneyimdir.en_US
dc.identifier.citationYılmaz, A., Avcı, F.; Şahin, E., Kör, L. ve Tutar, S. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/875
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06345
dc.subjectYaparak yaşayarak öğrenmeen_US
dc.subjectAktif katılımen_US
dc.subjectÖğrenmeen_US
dc.subjectOkul öncesi eğitimen_US
dc.titleOkul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar