Learning beyond the classroom via service learning: integrating community service with academic skills - sharing experiences from Malaysian undergraduates
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Existing studies suggested that under graduates in Malaysian higher institutions are influenced by their classroom and social practices oI their institution of learning. Further studies also imply that cultural and social expectation of students' roles added the extra challenges for students' learning skill in class. The purpose of this paper is to illustrate how students can enjoy learning beyond the classroom through new approaches such as the integration of service learning in their academic coufse,
Mevcut çalışmalar Malay yükseköğretim kurumundaki gençlerin sınıf dışı çalışmalardan ve sosyal uyguIamalardan etkilendiğini göstermekledir. Öğrenci rollerindeki kültürel ve sosyal beklentiler öğrencilerin öğrenme becerileri için fazladan bir yük oluşturmaktadır. Bu çalışmanın amacı; öğrencilerin sınıf dışı öğrenmelerden, örneğin topluma hizmeti akademik derslere yerleştirmekten keyif aIabileceğini göstermektedir.
Mevcut çalışmalar Malay yükseköğretim kurumundaki gençlerin sınıf dışı çalışmalardan ve sosyal uyguIamalardan etkilendiğini göstermekledir. Öğrenci rollerindeki kültürel ve sosyal beklentiler öğrencilerin öğrenme becerileri için fazladan bir yük oluşturmaktadır. Bu çalışmanın amacı; öğrencilerin sınıf dışı öğrenmelerden, örneğin topluma hizmeti akademik derslere yerleştirmekten keyif aIabileceğini göstermektedir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Service learning, Active learning, Malaysian undergraduates, Community service, Malaysian higher institution, Hizmet ederek öğrenme, Aktif öğrenme, Malezyalı lisans öğrencileri, Toplum hizmeti, Malezya yüksek kurumu
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Jalil, A.Z.A. (2015). Learning beyond the classroom via service learning: integrating community service with academic skills - sharing experiences from Malaysian undergraduates. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (32-33 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.