Pre-service teachers' views on the use of a lipped class-room approach

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

This article is a report on an introduction of a "flipped classroom" approach to lectures in a final-year courses. The flipped classroom describes a reversal of traditonal teaching where students gain first exposure to new material outside of class, usually via reading of lecture videos and then class time is used to do the harder work of assimilating that knowledge through strategies such as problem-solving, discussion or debates. (Vanderbilt Uni- versity. Center for Teaching).
Bu makale "teknoloji sınıfı' yaklaşımının son yıl derslerinde kullanımına ilişkin yapılan öneriye bir giriştir. Geleneksel öğretimin karşı konumunda tanımlanan "teknoloji sınıfı öncelikle öğrencilerin sınıf dışında okuma ya da öğretim teknikleri videoları gibi yeni öğretim materyallerine maruz kalması şeklindeyken daha sonra sınıf içerisinde bilgiyi asimile etmek için problem çözme ve tartışma gibi sert çatışmaları ve stratejileri kullanır. (Vanderbilt Üniversitesi, Öğretim Merkezi).

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Flipped classroom, Traditional teaching, Reading-teaching techniques, Teknoloji sınıfı, Geleneksel öğretim, Okuma-öğretim teknikleri

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Ibrahimova, A. (2015). Pre-service teachers' views on the use of a lipped class-room approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (51-52 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.