Pre-service teachers' views on the use of a lipped class-room approach
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This article is a report on an introduction of a "flipped classroom" approach to lectures in a final-year courses. The flipped classroom describes a reversal of traditonal teaching where students gain first exposure to new material outside of class, usually via reading of lecture videos and then class time is used to do the harder work of assimilating that knowledge through strategies such as problem-solving, discussion or debates. (Vanderbilt Uni- versity. Center for Teaching).
Bu makale "teknoloji sınıfı' yaklaşımının son yıl derslerinde kullanımına ilişkin yapılan öneriye bir giriştir. Geleneksel öğretimin karşı konumunda tanımlanan "teknoloji sınıfı öncelikle öğrencilerin sınıf dışında okuma ya da öğretim teknikleri videoları gibi yeni öğretim materyallerine maruz kalması şeklindeyken daha sonra sınıf içerisinde bilgiyi asimile etmek için problem çözme ve tartışma gibi sert çatışmaları ve stratejileri kullanır. (Vanderbilt Üniversitesi, Öğretim Merkezi).
Bu makale "teknoloji sınıfı' yaklaşımının son yıl derslerinde kullanımına ilişkin yapılan öneriye bir giriştir. Geleneksel öğretimin karşı konumunda tanımlanan "teknoloji sınıfı öncelikle öğrencilerin sınıf dışında okuma ya da öğretim teknikleri videoları gibi yeni öğretim materyallerine maruz kalması şeklindeyken daha sonra sınıf içerisinde bilgiyi asimile etmek için problem çözme ve tartışma gibi sert çatışmaları ve stratejileri kullanır. (Vanderbilt Üniversitesi, Öğretim Merkezi).
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Flipped classroom, Traditional teaching, Reading-teaching techniques, Teknoloji sınıfı, Geleneksel öğretim, Okuma-öğretim teknikleri
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Ibrahimova, A. (2015). Pre-service teachers' views on the use of a lipped class-room approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (51-52 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.