The impact of online examination to teacher's quality in Indonesia (case study in Sleman, Indonesia)
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Education is the key in the progress of a nation. lndonesia as a nation that is separated in some islands have difficulty in carrying equitable education for all lndonesian citizens, because of the diversity of human resources and inlrastructure. The imbalances of education from one region to another to make the most of students cheating on the answer examination. Potential students can actually develop into decline due to national exams held graduation basis without considering the diversity of ability from students and teacher. The lndonesian government in this problems provides new alternative through regulation of the minister of education and culture No.57 in 2015 on the national exam...
Eğitim bir ulusun gelişmesinde anahtar roldedir. Adalara ayrılmış bir ulus olarak Endonezya, insan kaynakları ve altyapı farklılığından dolayı tüm Endonezya vatandaşları için adil bir eğitim uygulamakta zorluklar yaşıyor. Bölgeden bölgeye değişen eğitimdeki dengesizlikler sınavlarda hile yapan öğrenciler oluşturuyor. Potansiyel öğrenciler, ulusal sınavların öğretmen ve öğrenciden kaynaklanan yetenek farkını göz önünde bulundurmaksızın mezuniyet esas alınarak hazırlanmalarından ötürü düşüşe geçebilmekteler. Bu sorunlar içerisinde Endonezya hükümeti 2015 yılında ulusal sınavlar üzerinde kültür No.57 ve Eğitim Bakanı'nın düzenlemesi yoluyla yeni bir alternatif sundu...
Eğitim bir ulusun gelişmesinde anahtar roldedir. Adalara ayrılmış bir ulus olarak Endonezya, insan kaynakları ve altyapı farklılığından dolayı tüm Endonezya vatandaşları için adil bir eğitim uygulamakta zorluklar yaşıyor. Bölgeden bölgeye değişen eğitimdeki dengesizlikler sınavlarda hile yapan öğrenciler oluşturuyor. Potansiyel öğrenciler, ulusal sınavların öğretmen ve öğrenciden kaynaklanan yetenek farkını göz önünde bulundurmaksızın mezuniyet esas alınarak hazırlanmalarından ötürü düşüşe geçebilmekteler. Bu sorunlar içerisinde Endonezya hükümeti 2015 yılında ulusal sınavlar üzerinde kültür No.57 ve Eğitim Bakanı'nın düzenlemesi yoluyla yeni bir alternatif sundu...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Education, Online exams in Indonesia, Education in Indonesia, Eğitim, Endonezya'da online sınavlar, Endonezya'da eğitim
Kaynak
2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Arif, M. R. H. ve Hidayatullah, A. (2017). The impact of online examination to teacher's quality in Indonesia (case study in Sleman, Indonesia). Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (54-55 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.