Öğretmenlerin okul öncesi dönemde sosyal medya kullanımı hakkındaki algılarının incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: İki yaşın altındaki çocukların % 38'i medya için bir mobil cihazı kullanmaktadır (Common Sense Media, 2011). Ayrıca, üç veya 4 yaş çocuklarının %96,4'ünün mobil aygıtlara erişebiliyor (Kabali ve ark., 2015). Ebeveyn ve öğretmenler açısından çocukların sosyal medya araçları kullanımı hala tartışmalı bir konudur. Özellikle, bazı eğitimciler teknolojiyi çok küçük yaştaki çocukların kullanması konusunda tereddüt etmektedirler (Hatzigianni ve Kalaitzidis, 2018). Buradan yola çıkarak, bu mevcut araştırmanın amacı öğretmenlerin okul öncesi dönemde sosyal medya kullanımı hakkındaki algılarını incelemektir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi dönem, Sosyal medya, Öğretmen algısı, Niteliksel araştırma, Aile ve çocuk, Sınırlandırma
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Bostancı, S. ve Acar, İ. H. (2019). Öğretmenlerin okul öncesi dönemde sosyal medya kullanımı hakkındaki algılarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.