Futures teachers are future leaders

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

World is propelling very much in field of engineering and science. This would clearly check its belongings on education and techniques of instructing. So the greatest test which Prospective lnstructors face or can face is managing technological items like laptops, lphone, ce|l smartphones and so on, lnstructors can just defeat this issue in the event that they are more furnished with lT skills and upgraded about the new advancement in the technological world. One other test is the Global diversity and overcoming Cultural barriers. This issue can be resolved effectively by giving Prospective lnstructors an introduction to the opportunities like multicultural atmosphere. mastermind exchange programs and regional or global level workshops...
Dünya mühendislik ve bilimde ilerlemektedir, 8u ilerleme öğretim tekniklerini ve eğitimi kontrol eder, Geleceğin öğretmenleri mühendislik ve bilimdeki ilerlemeler aracılığı ile dizüstü bilgisayarlar, cep telefonları. ve akıllı telefonlar gibi teknolojik araçları test ederler. Öğretmenler eğitimdeki sorunları ancak. iletişim teknolojileri becerilerini işe koştuklarında ve dünyadaki yeni gelişmeleri eğitime uyarlamaları durumunda çözebilirler. Diğer bir eğitim sorunu ise kültürel çeşitliliğe uyum ve kültürel engellerin aşılması durumudur, Bu sorun ise geleceğin öğretmenlerine çokkültürlü çevre, akılyürütücü değişim programları ve bölgesel ya da küresel uygulamalar gibi fırsatlar sunularak çözülebilir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Future and teachers, Teachers, Educationist, Gelecek ve öğretmenler, Öğretmenler, Eğitimciler

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Mughal, N.I. (2014). Futures teachers are future leaders. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (58-60 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.