Public perception of native Americans in the 21st century and its relation with past and present media

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Yazarlar

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Public perception of Native Americans by non-Natives takes its form from films, television, advertising and popular literature. From the 19th century press to 20th century Hollywood movies, they are either known as artifacts from the past or known as a distinct nation because of the wrong media images and messages. lt is also because of the negative processes of the media like naturalization and marginalization that create racial discriminations.
Yerli olmayanlarca oluşturulan yerli Amerikalıların kamu algısı biçimsel özelliklerini filmlerden, televizyondan, reklamlardan ve popüler edebiyattan alır. Yanlış medya görsellerinden ve mesajlarından ötürü, 19. yüzyıl basınından 20. yüzyıl Hollywood filmlerine kadar, yerli Amerikalılar ya geçmişten gelen eserler ya da ayrı bir ulus olarak bilinir. Aynı zamanda medya, vatandaşlığa geçiş ve marjinalleştirme gibi olumsuz süreçlerden ötürü de ırk ayrımcılığı yaratır. Yerli Amerikalıların kimliği üzerine kurulan kamu algısı çoğunlukla medya görselleri ve mesajları tarafından şekillenir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

America, Media, Local, Amerika, Medya, Yerli

Kaynak

2015 İstanbul International Communication Students Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Atay, E. (2015). Public perception of native Americans in the 21st century and its relation with past and present media. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (7-8 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.