İlköğretim’de öğretmen sorunları

Küçük Resim Yok

Tarih

1982

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Türk Eğitim Derneği

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Eğitimin en yaygın tanımlarından biri; «geçmiş kuşakların kültür verilerinin, genç kuşaklara aktarılmasıdır.» Bir başka tanımında eğitim, «çocuk ve gencin, ilerdeki yaşamına uyum sağlayabilmesi için, kendisine gerekli bilgi ve becerilerin kazandırılmasıdır. Öğretim ise, «çocuk ya da genci bu yarına hazırlama, yetenekleri doğrultusunda yetiştirme süreci içinde, cnc gerekli bilgileri ve becerileri kazandırma işlevi» olarak tanımlanabilir. Genellikle dilimizde eğitim ve öğretim sözcükleri bazen eşdeğerli, bazen de beraber kullanılır. Ama hangi şekilde kullanılırsa kullanılsın .eğitim ve öğretim birbirine sıkı sık.va bağlı ve birbirleri ile yakından ilişkilidir

Açıklama

Anahtar Kelimeler

İlköğretim, Eğitim, Öğretmen

Kaynak

Eğitim ve Bilim

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

7

Sayı

37

Künye

Oktay, A. (1982). İlköğretim’de öğretmen sorunları. Eğitim ve Bilim, 7(37), s.3-11.