Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında karşılaştığı sorunların incelenmesi

dc.contributor.authorBaygül, Melike Hande
dc.contributor.authorBağrıaçık, Ayşenur
dc.date.accessioned2024-07-12T20:35:14Z
dc.date.available2024-07-12T20:35:14Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Bu araştırmada Kastamonu Üniversitesi okul öncesi öğretmen adaylarının uygulama yaptıkları okullarda karşılaştıkları sorunları incelemek ve bu sorunlara olası çözüm yolları sunmak amaçlanmıştır. Yöntem: Araştırma, nitel araştırma yöntem ve teknikleri kullanılarak yapılmıştır. Nitel veri analizinde, gözlem ve görüşme gibi tekniklerle veriler toplanarak elde edilen veriler düzenlenir ve rapora aktarılır. Bu araştırma nitel araştırma tekniklerinden biri olan fenomenolojik (olgubilimsel) deseni kullanılarak gerçekleştirilmiştir.en_US
dc.identifier.citationBaygül, M. H., Bağrıaçık, A. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında karşılaştığı sorunların incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/857
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06327
dc.subjectÖğretmenlik uygulamasıen_US
dc.subjectÖğretmen adaylarıen_US
dc.subjectOkul öncesien_US
dc.subjectFenemenolojiken_US
dc.titleOkul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında karşılaştığı sorunların incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar