Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Erken çocukluk döneminde öğretmenler çocukların oyunlarını destekleme, geliştirme ve genişletme kapsamında oldukça önemli bir role sahiptir. Çocukların sosyal-duygusal, bilişsel ve motor gelişimleri ile önemli oranda ilişkisi bulunan sosyo-dramatik oyunda öğretmenlerin çocukların oyunlarına hazırlayıcı yaşantılar sunmaları gerekmektedir. Amaç: Bu çalışmanın amacı, meslekte on yılı aşkın bir süredir çalışmakta olan okul öğretmenlerinin erken çocukluk döneminde sosyo-dramatik oyuna ilişkin algılarını incelemektir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Sosyo-dramatik oyun, Öğretmen algısı, Okul öncesi dönem, Erken çocukluk

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Özcan, Ö. ve Işıkoğlu Erdoğan, N. (2019). Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.