Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma

dc.contributor.authorÖzcan, Özge
dc.contributor.authorIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:57Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:57Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractErken çocukluk döneminde öğretmenler çocukların oyunlarını destekleme, geliştirme ve genişletme kapsamında oldukça önemli bir role sahiptir. Çocukların sosyal-duygusal, bilişsel ve motor gelişimleri ile önemli oranda ilişkisi bulunan sosyo-dramatik oyunda öğretmenlerin çocukların oyunlarına hazırlayıcı yaşantılar sunmaları gerekmektedir. Amaç: Bu çalışmanın amacı, meslekte on yılı aşkın bir süredir çalışmakta olan okul öğretmenlerinin erken çocukluk döneminde sosyo-dramatik oyuna ilişkin algılarını incelemektir.en_US
dc.identifier.citationÖzcan, Ö. ve Işıkoğlu Erdoğan, N. (2019). Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/811
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06281
dc.subjectSosyo-dramatik oyunen_US
dc.subjectÖğretmen algısıen_US
dc.subjectOkul öncesi dönemen_US
dc.subjectErken çocukluken_US
dc.titleErken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışmaen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar