Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma
dc.contributor.author | Özcan, Özge | |
dc.contributor.author | Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:32:57Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:32:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Erken çocukluk döneminde öğretmenler çocukların oyunlarını destekleme, geliştirme ve genişletme kapsamında oldukça önemli bir role sahiptir. Çocukların sosyal-duygusal, bilişsel ve motor gelişimleri ile önemli oranda ilişkisi bulunan sosyo-dramatik oyunda öğretmenlerin çocukların oyunlarına hazırlayıcı yaşantılar sunmaları gerekmektedir. Amaç: Bu çalışmanın amacı, meslekte on yılı aşkın bir süredir çalışmakta olan okul öğretmenlerinin erken çocukluk döneminde sosyo-dramatik oyuna ilişkin algılarını incelemektir. | en_US |
dc.identifier.citation | Özcan, Ö. ve Işıkoğlu Erdoğan, N. (2019). Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/811 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06281 | |
dc.subject | Sosyo-dramatik oyun | en_US |
dc.subject | Öğretmen algısı | en_US |
dc.subject | Okul öncesi dönem | en_US |
dc.subject | Erken çocukluk | en_US |
dc.title | Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |