Entegre kalite & pazarlama yönetim sistemi

dc.authorid0000-0001-9545-4627en_US
dc.contributor.authorKarademir, İlker
dc.contributor.authorÖzgeldi, Mürşide
dc.date.accessioned2024-07-12T21:32:20Z
dc.date.available2024-07-12T21:32:20Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentRektörlük, Kongreler, Uluslararası İşletme ve Pazarlama Kongresien_US
dc.description.abstractDünyada birçok işletme tarafından referans alınarak uygulanan ISO 9001 Yönetim Sistemi Standartları, işletmelerin ürün ve hizmetleri ile farklılık yaratarak müşteri beklentilerini tamamen veya beklentilerin ötesinde karşılayarak müşteri memnuniyeti sağlamayı amaçlamaktadır. Bu yüzden, Kalite Yönetim Sistemleri’nin müşteri ve pazar açısından önemi giderek artmakta ve işletmelerin müşteri, çevre ve çalışan odaklı yaklaşımı her koşulda sağlıklı bir ömür sürdürmelerini güvence altına almaktadır. Bu çalışmada giriş bölümü ile ikinci bölümde Kalite kavramı ve Gelişim süreci, Kalite Yönetim Sisteminin ne olduğu açıklanmıştır, TKY ve 6 sigma yaklaşımlarına değinilmiştir. Üçüncü bölümde Bütünleşik Pazarlama ve Kalite Yönetimi İlişkisi tanımlanmış, Son bölümde ise Entegre Kalite ve Pazarlama Yönetim Sistemi (EKPYS) yaklaşımı açıklanmıştır.en_US
dc.description.abstractISO 9001 Management System Standards, which are applied with reference to many enterprises in the world, aims to provide customer satisfaction by meeting customers' expectations completely or beyond expectations by creating differences with products and services of enterprises. Therefore Quality Management Systems’ the importance of the customer satisfaction for the market and clients is gradually increasing and organization’s customer, environment and staff oriented approachs guarantees them a lasting lifetime. In this study, the concept of quality and development process, what is the Quality Management System, are explained, TQM and 6 sigma approaches are mentioned in the introduction and the second part. In the third part, Integrated Marketing and Quality Management Relationship is defined. In the last part, Integrated Quality and Marketing Management System (IQMMS) approach is explained.en_US
dc.identifier.citationKarademir, İ. ve Özgeldi, M. (2019). Entegre kalite & pazarlama yönetim sistemi / Integrated quality & marketing management system. International Congress on Business and Marketing. s. 467-485.en_US
dc.identifier.endpage485en_US
dc.identifier.isbn978-605-2124-27-7
dc.identifier.startpage467en_US
dc.identifier.urihttps://icbm.world/?lang=tr
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6392
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofInternational Congress on Business and Marketingen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY07957
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectTKYen_US
dc.subjectKalite Yönetimien_US
dc.subjectBütünleşik Pazarlamaen_US
dc.subjectEKPYSen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectTQMen_US
dc.subjectQuality Managementen_US
dc.subjectIntegrated Marketingen_US
dc.subjectIQMMSen_US
dc.titleEntegre kalite & pazarlama yönetim sistemien_US
dc.title.alternativeIntegrated quality & marketing management systemen_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar