Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar
Küçük Resim Yok
Tarih
2001
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Fen bilimleri öğretmenlerinin pek çoğu öğrencilerinin bilimin gücü ve sınırları hakkındaki görüşlerini anlamaya yetersiz kalmaktadır. Bu öğretmenler kendi öğrencilerinin bilim insanına olan bakış açıları hakkında araştırmaya dayalı pek az fikirleri var. Öyle ki kayda değer pek çok öğrenci biIim adamlarını tüm zamanını labaraturda harcayan ve buluş yapmaktan başka işi olmayan insanlar olarak düşünüyor. Aynı zamanda bu öğretmenler evrim ya da "Büyük Patlama" gibi konuları işlerken kendilerini zor durumda bırakıcı sorularla, karşılaşmaktan çekinmekte ya da korkmaktadırlar.
Açıklama
Tam metin/Full text
Anahtar Kelimeler
Fen bilimleri, Fen bilimleri doğası, Fen bilimleri eğitimi
Kaynak
Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Topçu, F. ve Aslan, F. (2001). Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (72-74 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.