Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar

dc.contributor.authorTopçu, Fatih
dc.contributor.authorAslan, Fatma
dc.date.accessioned2024-07-12T21:19:36Z
dc.date.available2024-07-12T21:19:36Z
dc.date.issued2001en_US
dc.departmentRektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınlarıen_US
dc.descriptionTam metin/Full texten_US
dc.description.abstractFen bilimleri öğretmenlerinin pek çoğu öğrencilerinin bilimin gücü ve sınırları hakkındaki görüşlerini anlamaya yetersiz kalmaktadır. Bu öğretmenler kendi öğrencilerinin bilim insanına olan bakış açıları hakkında araştırmaya dayalı pek az fikirleri var. Öyle ki kayda değer pek çok öğrenci biIim adamlarını tüm zamanını labaraturda harcayan ve buluş yapmaktan başka işi olmayan insanlar olarak düşünüyor. Aynı zamanda bu öğretmenler evrim ya da "Büyük Patlama" gibi konuları işlerken kendilerini zor durumda bırakıcı sorularla, karşılaşmaktan çekinmekte ya da korkmaktadırlar.en_US
dc.identifier.citationTopçu, F. ve Aslan, F. (2001). Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (72-74 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage74en_US
dc.identifier.startpage72en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5128
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofYeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumuen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Kitapta Bölüm - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY05931
dc.subjectFen bilimlerien_US
dc.subjectFen bilimleri doğasıen_US
dc.subjectFen bilimleri eğitimien_US
dc.titleFen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlaren_US
dc.typeBook Part
dspace.entity.typePublication

Files