Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar
dc.contributor.author | Topçu, Fatih | |
dc.contributor.author | Aslan, Fatma | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T21:19:36Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T21:19:36Z | |
dc.date.issued | 2001 | en_US |
dc.department | Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Maltepe Üniversitesi Yayınları | en_US |
dc.description | Tam metin/Full text | en_US |
dc.description.abstract | Fen bilimleri öğretmenlerinin pek çoğu öğrencilerinin bilimin gücü ve sınırları hakkındaki görüşlerini anlamaya yetersiz kalmaktadır. Bu öğretmenler kendi öğrencilerinin bilim insanına olan bakış açıları hakkında araştırmaya dayalı pek az fikirleri var. Öyle ki kayda değer pek çok öğrenci biIim adamlarını tüm zamanını labaraturda harcayan ve buluş yapmaktan başka işi olmayan insanlar olarak düşünüyor. Aynı zamanda bu öğretmenler evrim ya da "Büyük Patlama" gibi konuları işlerken kendilerini zor durumda bırakıcı sorularla, karşılaşmaktan çekinmekte ya da korkmaktadırlar. | en_US |
dc.identifier.citation | Topçu, F. ve Aslan, F. (2001). Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (72-74 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.endpage | 74 | en_US |
dc.identifier.startpage | 72 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/5128 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Kitapta Bölüm - Başka Kurum Yazarı | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY05931 | |
dc.subject | Fen bilimleri | en_US |
dc.subject | Fen bilimleri doğası | en_US |
dc.subject | Fen bilimleri eğitimi | en_US |
dc.title | Fen bilimleri doğasının (nature of science) öğretiminde izlenebilecek pratik yaklaşımlar | en_US |
dc.type | Book Part | |
dspace.entity.type | Publication |