Anaokulu ve anasınıflarında bulunan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri açısından incelenmesi

dc.contributor.authorArs, Necla
dc.contributor.authorGökçe, Adem
dc.contributor.authorŞeker, Tuğba
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:26Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:26Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractAmaç: Hikaye kitapları, çocukların bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimlerini desteklemekte; ayrıca çocukların yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmektedir. Okul öncesi dönemde kullanılan çocuk kitaplarının nitelikli olması, çocukların görsel algı, merak, neden-sonuç ilişkisi kurma ve empati becerilerinin gelişmesini sağlar. Çocuk kitaplarında kullanılan çizimler ve ifadeler çocuğun ruh sağlığını olumsuz yönde etkilememelidir. Uşak ilinde anasınıfı ve anaokullarında yer alan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri içerme durumunun belirlenmesi amaçlanmıştır.en_US
dc.identifier.citationArs, N., Gökçe, A., Şeker, T. (2019). Anaokulu ve anasınıflarında bulunan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/721
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06191
dc.subjectOkul öncesi dönemen_US
dc.subjectÇocuken_US
dc.subjectÇocuk kitabıen_US
dc.titleAnaokulu ve anasınıflarında bulunan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri açısından incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar