İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi
Küçük Resim Yok
Tarih
1995
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Marmara Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Günümüzün modem eğitim anlayışı, sadece kişilere bilgi vermek' ve onların zihinsel gelişimlerini sağlamak değil, bireyin bir bütün olduğu görüşünden hareketle, her yönüyle gelişimini ve eğitimini dikkate almak durumundadır. Genç kuşakların beden ve ruh sağlığını korumada, onların uyum gücünü arttırmada çağdaş eğitim, öğretim ve yönetim işlevlerinin arasına yeni bir boyut olan "öğrenci kişilik hizmetleri"nin katılması zorunludur. Bu hizmetlerle, bireyin sadece zihinsel değil, bedensel, sosyal ve duygusal yönden bir bütün olarak en üst düzeyde sağlıklı gelişimi amaçlanmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynak
Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
2
Künye
Oktay, A. ve Tuzcuoğlu, N. (1995). İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi. Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2, s. 93-99.