İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi

Küçük Resim Yok

Tarih

1995

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Marmara Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Günümüzün modem eğitim anlayışı, sadece kişilere bilgi vermek' ve onların zihinsel gelişimlerini sağlamak değil, bireyin bir bütün olduğu görüşünden hareketle, her yönüyle gelişimini ve eğitimini dikkate almak durumundadır. Genç kuşakların beden ve ruh sağlığını korumada, onların uyum gücünü arttırmada çağdaş eğitim, öğretim ve yönetim işlevlerinin arasına yeni bir boyut olan "öğrenci kişilik hizmetleri"nin katılması zorunludur. Bu hizmetlerle, bireyin sadece zihinsel değil, bedensel, sosyal ve duygusal yönden bir bütün olarak en üst düzeyde sağlıklı gelişimi amaçlanmaktadır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Kaynak

Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

2

Künye

Oktay, A. ve Tuzcuoğlu, N. (1995). İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi. Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2, s. 93-99.