İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi
dc.authorid | 0000-0002-2864-2422 | en_US |
dc.authorid | 0000-0003-2101-1334 | en_US |
dc.contributor.author | Oktay, Ayla | |
dc.contributor.author | Tuzcuoğlu, Necla | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:36:24Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:36:24Z | |
dc.date.issued | 1995 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.description.abstract | Günümüzün modem eğitim anlayışı, sadece kişilere bilgi vermek' ve onların zihinsel gelişimlerini sağlamak değil, bireyin bir bütün olduğu görüşünden hareketle, her yönüyle gelişimini ve eğitimini dikkate almak durumundadır. Genç kuşakların beden ve ruh sağlığını korumada, onların uyum gücünü arttırmada çağdaş eğitim, öğretim ve yönetim işlevlerinin arasına yeni bir boyut olan "öğrenci kişilik hizmetleri"nin katılması zorunludur. Bu hizmetlerle, bireyin sadece zihinsel değil, bedensel, sosyal ve duygusal yönden bir bütün olarak en üst düzeyde sağlıklı gelişimi amaçlanmaktadır. | en_US |
dc.identifier.citation | Oktay, A. ve Tuzcuoğlu, N. (1995). İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi. Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2, s. 93-99. | en_US |
dc.identifier.endpage | 99 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 93 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ktp.isam.org.tr/makaleilh/recordlist.php?Dergivalkod=0135 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/1045 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Marmara Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY00640 | |
dc.title | İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi | en_US |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |