İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi

dc.authorid0000-0002-2864-2422en_US
dc.authorid0000-0003-2101-1334en_US
dc.contributor.authorOktay, Ayla
dc.contributor.authorTuzcuoğlu, Necla
dc.date.accessioned2024-07-12T20:36:24Z
dc.date.available2024-07-12T20:36:24Z
dc.date.issued1995en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.description.abstractGünümüzün modem eğitim anlayışı, sadece kişilere bilgi vermek' ve onların zihinsel gelişimlerini sağlamak değil, bireyin bir bütün olduğu görüşünden hareketle, her yönüyle gelişimini ve eğitimini dikkate almak durumundadır. Genç kuşakların beden ve ruh sağlığını korumada, onların uyum gücünü arttırmada çağdaş eğitim, öğretim ve yönetim işlevlerinin arasına yeni bir boyut olan "öğrenci kişilik hizmetleri"nin katılması zorunludur. Bu hizmetlerle, bireyin sadece zihinsel değil, bedensel, sosyal ve duygusal yönden bir bütün olarak en üst düzeyde sağlıklı gelişimi amaçlanmaktadır.en_US
dc.identifier.citationOktay, A. ve Tuzcuoğlu, N. (1995). İlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemi. Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2, s. 93-99.en_US
dc.identifier.endpage99en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage93en_US
dc.identifier.urihttp://ktp.isam.org.tr/makaleilh/recordlist.php?Dergivalkod=0135
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/1045
dc.language.isotren_US
dc.publisherMarmara Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofDin Eğitimi Araştırmaları Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY00640
dc.titleİlkokullarda rehberlik hizmetlerinin önemien_US
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Dosyalar