Öğretmen ve öğretmen adaylarının ilgisini modern fizik konularına çekmede örnek bir konu: EPR-Paradoksu
Küçük Resim Yok
Tarih
2001
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bu çalışmada kuantum fiziğinin farklı yorumlarından EPR paradoksu kısaca tanıtılıp didaktik açıdan ele alınmıştır. Bu konunun öğretmen ve öğretmen adayIarının ilgisini modern fizik konularına çekmede önemli katkılar sağlayacağı beklenmektedir.
In this study EPR-Paradox which is the different interpretation of quantum physics was presented and examined in terms of didactic perspective. lt is expected that this issue will make important contributions to gain teacher's and prospective teacher's attention to modern physics.
In this study EPR-Paradox which is the different interpretation of quantum physics was presented and examined in terms of didactic perspective. lt is expected that this issue will make important contributions to gain teacher's and prospective teacher's attention to modern physics.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
EPR Paradoksu, Kuantum fiziği öğretimi, Öğretmen ve öğretmen adayları ilgisi, EPR-Paradox, Quantum physics education, Teachers and prospective teachers interests
Kaynak
Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Şen, A. İ. (2001). Öğretmen ve öğretmen adaylarının ilgisini modern fizik konularına çekmede örnek bir konu: EPR-Paradoksu. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (447-450 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.