Öğretmen ve öğretmen adaylarının ilgisini modern fizik konularına çekmede örnek bir konu: EPR-Paradoksu

Küçük Resim Yok

Tarih

2001

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Bu çalışmada kuantum fiziğinin farklı yorumlarından EPR paradoksu kısaca tanıtılıp didaktik açıdan ele alınmıştır. Bu konunun öğretmen ve öğretmen adayIarının ilgisini modern fizik konularına çekmede önemli katkılar sağlayacağı beklenmektedir.
In this study EPR-Paradox which is the different interpretation of quantum physics was presented and examined in terms of didactic perspective. lt is expected that this issue will make important contributions to gain teacher's and prospective teacher's attention to modern physics.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

EPR Paradoksu, Kuantum fiziği öğretimi, Öğretmen ve öğretmen adayları ilgisi, EPR-Paradox, Quantum physics education, Teachers and prospective teachers interests

Kaynak

Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Şen, A. İ. (2001). Öğretmen ve öğretmen adaylarının ilgisini modern fizik konularına çekmede örnek bir konu: EPR-Paradoksu. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (447-450 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.