lnitial teacher education, the induction year and beyond
Küçük Resim Yok
Tarih
2014
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This presentation wiIl consider the issues facing prospective teachers after their period of training with particular attention to employment prospects. Continuing Professional Development (CPD) and mentoring and support. There is wide research in this area. such as that by Ramani who considers the frustration of prospective teachers in its relation to professional practice and the expectations of learners (2009). Research by Abbot et al (2004) offers a comprehensive account on the challenges and expectations facing student teachers in the secondary school with Westcott and Harris in particular, considering the challenges of new teachers in regards to pedagogy, classroom management and behaviour management...
Sunumda öğretmen adaylarının eğitim gördükten sonra iş bulma olasılıkları, süregelen mesleki gelişimleri ve uzmanlardan aldıkları destek incelenecektir, Bu alanda pek çok araştırma bulunmaktadır. Örneğin Ramani 2009'da öğretmen adaylarının profesyonel deneyime ilişkin hayal kırıklıklarını ve öğrencilerin beklentilerini araştırmıştır. Abbot ve diğerleri yaptığı araştırmada (2004), öğretmen adaylarının ortaokullarda karşılaştığı zorlukları ve beklentileri kapsamlı bir şekilde incelemiştir. Westcott ve Harris özellikle yeni öğretmenlerin pedagoji, sınıf yönetimi ve davranış yönetimi açısından karşılaştıkları zorlukları ele almıştır. Cuenca ve diğerleri uzman desteği almanın aday öğretmenlerin kariyerindeki önemini vurgulamıştır...
Sunumda öğretmen adaylarının eğitim gördükten sonra iş bulma olasılıkları, süregelen mesleki gelişimleri ve uzmanlardan aldıkları destek incelenecektir, Bu alanda pek çok araştırma bulunmaktadır. Örneğin Ramani 2009'da öğretmen adaylarının profesyonel deneyime ilişkin hayal kırıklıklarını ve öğrencilerin beklentilerini araştırmıştır. Abbot ve diğerleri yaptığı araştırmada (2004), öğretmen adaylarının ortaokullarda karşılaştığı zorlukları ve beklentileri kapsamlı bir şekilde incelemiştir. Westcott ve Harris özellikle yeni öğretmenlerin pedagoji, sınıf yönetimi ve davranış yönetimi açısından karşılaştıkları zorlukları ele almıştır. Cuenca ve diğerleri uzman desteği almanın aday öğretmenlerin kariyerindeki önemini vurgulamıştır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Teacher training, Öğretmen eğitimi, Mesleki gelişim, Professional development
Kaynak
2014 Istanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Byres, J. (2014). lnitial teacher education, the induction year and beyond. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (49-51 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.