İntegrating ICT in education
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Earlier, technology in education was a debatable topic amongst the society. Everyone had their own views on modernizing education and making it technology aided. There were a huge number of positives and negatives to education technology. But gradually as technology was embraced by the educational institutes, they realized the importance of technology in education. lts positives outnumbered the negatives and now. with technology, education has taken a whole new meaning that it leaves us with no doubt that our educational system needs to be transformed owing to the ever-advancing technology. lnformation and communications technology (lCT) and education are a great combination if used with the right vision, reason and expertise...
Eğitimde teknoloji eskiden toplumda tartışmalı bir konuydu. Herkesin eğitimi modernleştirme ve teknoloji destekli hale getirmeyle ilgili kendi görüşlerı vardı. Eğitim teknolojisi için çok sayıda pozitif ve negatif görüş vardı. Ancak teknoIoji eğitim enstitüleri tarafından gitgide benimsendikçe, eğitimde teknolojinin önemi anlaşıldı. Pozitifleri negatiflerini aştı ve eğitim sistemimizin hiç şüphesiz gelişen teknolojiye ayak uydurmasının gerekliliği eğitime yeni bir anlam kazandırdı. Eğer doğru vizyon, akıl ve uzmanlıkla kullanılırsa, Bilgi ve İletişim Teknolojileri ve eğitim mükemmel bir kombinasyondur. Bu analiz, öğretmen ve öğrencinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri bağlamında değerlendirilmesindeki finansal problemIere ışık tutar (Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Sertifikası, Bilgisayar Destekli Öğretim Uluslararası Standart Eğitim Sınıflaması, Bilgi Çağında Beceriler Çerçevesi)...
Eğitimde teknoloji eskiden toplumda tartışmalı bir konuydu. Herkesin eğitimi modernleştirme ve teknoloji destekli hale getirmeyle ilgili kendi görüşlerı vardı. Eğitim teknolojisi için çok sayıda pozitif ve negatif görüş vardı. Ancak teknoIoji eğitim enstitüleri tarafından gitgide benimsendikçe, eğitimde teknolojinin önemi anlaşıldı. Pozitifleri negatiflerini aştı ve eğitim sistemimizin hiç şüphesiz gelişen teknolojiye ayak uydurmasının gerekliliği eğitime yeni bir anlam kazandırdı. Eğer doğru vizyon, akıl ve uzmanlıkla kullanılırsa, Bilgi ve İletişim Teknolojileri ve eğitim mükemmel bir kombinasyondur. Bu analiz, öğretmen ve öğrencinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri bağlamında değerlendirilmesindeki finansal problemIere ışık tutar (Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Sertifikası, Bilgisayar Destekli Öğretim Uluslararası Standart Eğitim Sınıflaması, Bilgi Çağında Beceriler Çerçevesi)...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
İnformation and communication technologies, Technology in education, Educational technology, Bilgi ve iletişim teknolojileri, Eğitimde teknoloji, Eğitim teknolojisi
Kaynak
2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Abdelhadi, M. (2017). İntegrating ICT in education. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (18-20 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.