Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Erken çocukluk dönemi çocukların gelecek yaşantıları için temellerin atıldığı, onları gelecek yaşantılarına hazırlayan temel bilgi ve becerilerin kazanıldığı, gelişimlerinin en hızlı olduğu ve tüm gelişim alanlarının en etkin şekilde desteklenmesi gereken bir dönemdir. Eğitim ortamları içerisinde yer alan çevre ve çevre etkinliklerini benimseyen farklı eğitim modelleri Montessori, Waldolf ve High Scope gibi modellerin içerisinde çevre düzenlemeleri yapılmaktadır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Erken çocukluk dönemi, Çocuk ve çevre, Yaklaşım modelleri, Oyun alanları
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kerigan, B., Duran, Ç. ve Çınar, K. T. (2019). Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.