Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi

dc.contributor.authorKerigan, Buse
dc.contributor.authorDuran, Çağla
dc.contributor.authorÇınar, Kevser Tuğba
dc.date.accessioned2024-07-12T20:32:55Z
dc.date.available2024-07-12T20:32:55Z
dc.date.issued2019en_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesien_US
dc.description.abstractErken çocukluk dönemi çocukların gelecek yaşantıları için temellerin atıldığı, onları gelecek yaşantılarına hazırlayan temel bilgi ve becerilerin kazanıldığı, gelişimlerinin en hızlı olduğu ve tüm gelişim alanlarının en etkin şekilde desteklenmesi gereken bir dönemdir. Eğitim ortamları içerisinde yer alan çevre ve çevre etkinliklerini benimseyen farklı eğitim modelleri Montessori, Waldolf ve High Scope gibi modellerin içerisinde çevre düzenlemeleri yapılmaktadır.en_US
dc.identifier.citationKerigan, B., Duran, Ç. ve Çınar, K. T. (2019). Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/809
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyasıen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Konferans Öğesien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY06279
dc.subjectErken çocukluk dönemien_US
dc.subjectÇocuk ve çevreen_US
dc.subjectYaklaşım modellerien_US
dc.subjectOyun alanlarıen_US
dc.titleFarklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar