Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi
dc.contributor.author | Kerigan, Buse | |
dc.contributor.author | Duran, Çağla | |
dc.contributor.author | Çınar, Kevser Tuğba | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T20:32:55Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T20:32:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.department | Fakülteler, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.description.abstract | Erken çocukluk dönemi çocukların gelecek yaşantıları için temellerin atıldığı, onları gelecek yaşantılarına hazırlayan temel bilgi ve becerilerin kazanıldığı, gelişimlerinin en hızlı olduğu ve tüm gelişim alanlarının en etkin şekilde desteklenmesi gereken bir dönemdir. Eğitim ortamları içerisinde yer alan çevre ve çevre etkinliklerini benimseyen farklı eğitim modelleri Montessori, Waldolf ve High Scope gibi modellerin içerisinde çevre düzenlemeleri yapılmaktadır. | en_US |
dc.identifier.citation | Kerigan, B., Duran, Ç. ve Çınar, K. T. (2019). Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12415/809 | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Maltepe Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Ulusal Konferans Öğesi | en_US |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.snmz | KY06279 | |
dc.subject | Erken çocukluk dönemi | en_US |
dc.subject | Çocuk ve çevre | en_US |
dc.subject | Yaklaşım modelleri | en_US |
dc.subject | Oyun alanları | en_US |
dc.title | Farklı yaklaşımlardaki ekolojik temelli çocuk oyun alanlarının incelenmesi | en_US |
dc.type | Conference Object | |
dspace.entity.type | Publication |