İlköğretim'de öğretmen sorunları
Küçük Resim Yok
Tarih
1982
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bir toplumsal olay olan ve insanın insanla etkileşiminden kaynaklanan eğitimi çeşitli şekillerde tanımlamak olasıdır.1 (Ertürk, 1979 — Tezcan 1981) Eğitimin en yaygın tanımlarından biri; «geçmiş kuşakların kültür verilerinin, genç kuşaklara aktarılmasıdır.» Bir başka tanımında eğitim, «çocuk ve gencin, ilerdeki yaşamına uyum sağlayabilmesi için, kendisine gerekli bilgi ve becerilerin kazandırılmasıdır. Öğretim ise, «çocuk ya da genci bu yarına hazırlama, yetenekleri doğrultusunda yetiştirme süreci içinde, ona gerekli bilgileri ve becerileri kazandırma işlevi» olarak tanımlanabilir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynak
Eğitim ve Bilim Dergisi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Q3
Cilt
7
Sayı
37
Künye
Oktay, A. (1982). İlköğretim'de öğretmen sorunları. Eğitim ve Bilim Dergisi. 7(37), s. 3-11.